(Tento) týden
Milí žáci,
tento týden bude klást požadavky na Vaši zodpovědnost a samostatnost. Vypracoval jsem Vám plán, co byste měli minimálně zvládnout (kromě AJ a výchov).
ČJ – vyjmenovaná slova po „L“ – vyjmenovat
použít v diktátě nebo na počítači
učebnice str. 37 – 40
prac. seš. 32 – 35
Mat – Dostatečně zvládnout veškerou násobilku (i dělení)
- Prac. seš. Str. 16 – 19
Čtení/psaní – čítanka str. 35 – 37 (umět reprodukovat – o čem článek byl + jedna básnička)
- písanka str. 27 – 29 (bez chyb)
Prv – učebnice – 23 – 25 (ústní přezkoušení)
- prac. seš. 27 – 29
K dispozici k procvičování můžete použít například počítač, karty s příklady, pexesa, pomocné papíry, učebnice, prac. sešity, pracovat můžete samostatně, ve dvojicích nebo ve skupinách, na místě, na koberci či v nějakém koutku třídy. Během týdne Vás mohu na požádání přezkoušet a se vším Vám pomoci, nejpozději však budu všechny přezkušovat v pátek. Po zvládnutí mohu přidělit ještě rozšiřující učivo. Hodně štěstí a chutě do práce. S.T.
Cílem je, aby se děti naučily samostatně si rozvrhnout práci, dokázaly si zvolit pořadí úkolů a způsob, kterým je budou vypracovávat. Každému vyhovuje jiné tempo, jiná metoda práce. Na konci týdne bude každý slovně (písemně) ohodnocen, do jaké míry se mu to podařilo. Vyzývám Vás (rodiče i děti), abyste zde napsali, jak Vám tato metoda výuky vyhovuje.
Komentáře
Přehled komentářů
Přírodověda - pracovní list
(ST, 12. 2. 2015 13:09)(hlavně interview) a nejlépe už na zítra
Příklad Vénnova diagramu do domácích sešitů
(ST, 10. 2. 2015 10:44)viz. např. str. 61 v učebnici
M-PS 37
(ST, 6. 2. 2015 15:24)
počítání s průměrem - vybrat si nejméně dvě cvičení dle schopností a chuti:) Od pondělí nosit PS 2. díly (ČJ, M, Vl)
Tři žáci mají výjimku s Dú - dostali domů na nácvik "Taktika" (nemusí tedy odvést práci na str. 37)
středa - bez úkolů
(St, 4. 2. 2015 11:37)ale doporučuji se buď věnovat tomu, co dělá problémy nebo straně 60 v Mat., kde nás čeká v pátek práce
M-PS: 32/9
(ST, 3. 2. 2015 14:03)nebo se pomalu připravovat na práci v učebnici (Mat) str. 60
Hodně štěstí
(Bot Error, 7. 12. 2007 17:00)Výborně! Jsem rád, že se někdo nebojí nových metod, forem či alternativních přístupů. Je jasné, že zvolený postup bude velmi náročný nejen pro děti, ale z organizační stránky i pro učitele. Držme mu tedy společně palce, ať se mu vše vydaří dle jeho představ a především ať uvedené změny pomohou dětem k jejich všestrannému rozvoji.
Názor
(S.Žďárková, 2. 12. 2007 23:16)
Dobrý den pane učiteli.
Váš krok k samostatnému učení byl pro našeho syna určitou změnou,která mu pomohla se rozvíjet v samostatném učení.
Myslim si,že by bylo škoda tento způsob zavrhnout a nadále ho nepoužívat,jen na začátek toho bylo moc najednou.Chtělo by začínat s méně úkoly a postupně přidávat,aby si děti zvykli.
Můj názor je takový proto,že syn neměl potom moc času na koníčky a jiné záliby.
Jsme s manželem spokojeni s výsledky našeho syna a věříme že nadále bude pokračovat v tomto trendu.
Děkuji za pochopení a přeji hezký den.S pozdravem Žďárková.
ČJ-PS str.7, cv. 9
(ST, 13. 2. 2015 12:18)